Divendres, 24 de maig de 2013
-0.43% -0.06€
|
IBEX 35 8,257.60
-1.03% -86.00
abertis ha començat un procés de col·locació de 35.218.237 accions d’Eutelsat Communications SA (Eutelsat) entre inversors qualificats, representatives d’un 16% del capital social d’Eutelsat. Credit Suisse (Europe) Limited, Morgan Stanley & Co. International plc i Société Générale actuen com a entitats directores (“joint bookrunners”) de la col·locació. La col·locació es durà a terme mitjançant un procediment conegut com a “col·locació accelerada” o “accelerated bookbuilding”.
abertis s’ha compromès a no disposar (“lock-up”) de la seva participació restant durant un període mínim de 6 mesos, amb certes excepcions habituals en el mercat.
Un cop finalitzat el procés de col·locació, abertis en farà públic el resultat mitjançant la remissió del fet rellevant oportú.