abertis logo abertis

Dissabte, 11 de febrer de 2012

Cotització abertis: 10/02/2012 17:35h. abertis  13.01€ fletxa ascendent 0.50% 0.07€  |  IBEX 35 8,797.10 fletxa descendent -1.18% -105.00  
Mida del text: -+ |Imprimir

Notícies

·  22 de juliol de 2010 , Barcelona

Francisco Reynés, nou Conseller d'Hispasat

El conseller delegat d'abertis, Francisco Reynés, ha estat nomenat conseller d'HISPASAT. Així ho ha aprovat avui el Consell d'Administració de l'operador de satèl•lits espanyol, del qual abertis, a través de la seva filial de telecomunicacions abertis telecom, és soci de referència amb una participació del 33,4%.

HISPASAT, setè operador de satèl•lits del món per ingressos i líder en la difusió i distribució de continguts en castellà i portuguès, disposa d'una flota de sis satèl•lits de comunicacions situats en posicions orbitals des de les quals ofereix cobertura a Europa i el continent americà.

Durant l'exercici 2009, HISPASAT va incrementar un 50,3% el benefici net fins a 70,6 milions d'euros, mentre que els ingressos van arribar a 150 milions de euros, amb un creixement del 9,7%, impulsats per la internacionalització i la diversificació de les seves línies de negoci. L'Ebitda, per la seva banda, es va situar per sobre de 116 milions d'euros, un marge del 80,6% sobre els ingressos de la companyia.

abertis té tres consellers més en el màxim òrgan de govern d'HISPASAT: Carlos Espinós, director general de la Divisió d'Infraestructures Satèl•lits d'abertis telecom; Javier Martí De Veses, director d'Assessoria Jurídica i Regulació d'abertis telecom, i Andrea Luminari, director de Negoci Internacional d'abertis telecom.

Arxiu/s amb més informació: