22 Mar 2022

Abertis s'incorpora com a membre a la CEOE

• Els màxims responsables d'ambdues organitzacions s'han unit avui per a la signatura de l'acord a través del qual Abertis participarà en els òrgans consultius de la CEOE, aportant la seva experiència i visió com un dels grups de referència mundials en gestió d'infraestructures segures, sostenibles i connectades.

22 de març del 2022.- Abertis s'ha incorporat com a membre de la CEOE després de la signatura, celebrada avui a Madrid, de l'acord d'adhesió. A l'acte hi han participat José Aljaro, conseller delegat d'Abertis, i Antonio Garamendi, president de la CEOE.

Gràcies a aquesta incorporació, Abertis participarà en òrgans consultius de la CEOE com la Comissió de Concessions i Infraestructures, la de Desenvolupament Sostenible i Transició Ecològica o la de Recerca, Desenvolupament i Innovació.

D'aquesta manera, Abertis i la CEOE uneixen esforços per impulsar un sector estratègic i fonamental com és el de la mobilitat, en un moment, a més, en què es presenten desafiaments importants relacionats amb l'impuls d'un model de mobilitat sostenible, des del punt de vista ambiental, social i econòmic, o la digitalització de les infraestructures, imprescindible per gestionar vies que siguin cada vegada més eficients.

En paraules del conseller delegat d'Abertis, José Aljaro: "És una gran satisfacció unir-nos avui com a socis a la CEOE. Ens trobem en un moment clau perquè la mobilitat sostenible sigui una realitat a Espanya. Un camí en el qual hem d'anar de la mà amb el sector industrial i empresarial, i en el qual el fet de comptar amb el suport d'aquesta organització serà una gran ajuda".

Per la seva banda, el president de la CEOE, Antonio Garamendi, ha valorat positivament la incorporació a l'organització "d'un grup com Abertis, referent internacional en gestió d'infraestructures i mobilitat, sectors clau per impulsar la transformació del nostre model productiu en un model més competitiu, sostenible i digital, que ens permeti afrontar els reptes del futur amb més eficàcia".